Posted on: פברואר 19, 2024 Posted by: admin Comments: 0

הטיול המושלם מתחיל בתכנון המושלם, ועם רשימת הפריטים הבאה תוכלו להיות בטוחים שצפוי לכם טיול מלא בחוויות, הנאה וניצול מקסימלי של כל רגע

בילויים מחוץ לבית מספקים לנו זמן איכות וחוויות חדשות. אלא שבמקביל לאהבה אל חיק הטבע, בין אם מדובר בחוף הים או בסביבה מיוערת, רובנו נעשה את המיטב על מנת לשפר ולשדרג את התנאים. כדי להקל עליכם את האריזות להרפתקה הבאה, יצרנו רשימה עם כמה מהפריטים שישדרגו כל טיול.

 

לפני הכול, אוהל לגג של הרכב – אם עדיין לא יצא לכם להכיר מקרוב, אתם חייבים לנסות אותו בטיול הבא. אוהל גג לרכב מיועד להיות מותקן על גבי הגגון, תוך התאמה לגודל הגגון ומאפייני הרכב. מדובר באוהל שקל מאוד להקים ולפרק לאחר ההתקנה הראשונית, הוא מעניק אזור שינה מוגבה עבור מי שרוצה להימנע משינה על האדמה ואם זה לא מספיק, אוהל גג לרכב מציע גם זווית ראייה משודרגת שיכולה לספק לכם שעות של הנאה. מה עוד תרצו לקחת?

אוהל על גג של רכב

  1. תיק עזרה ראשונה – אל תשכחו לצרף חומר דוחה יתושים וכמובן תרופות קבועות. 
  1. ציוד להגנה מפני השמש – ארזו אתכם מקדם הגנה, כובע ולבוש שיכול להציל אתכם מפני הקרניים המזיקות.
  1. ציוד לשמירה על הניקיון – הצטיידו בשקיות אשפה ונסו לעבור עד כמה שניתן לרב פעמי, כדי להשאיר אחריכם סביבה נקייה ונעימה.
  1. מטען נייד – יציאה לטיול אין פירושה ניתוק מהעולם. אם אתם נוסעים לטייל עם הסמארטפונים או כל ציוד אחר שצריך טעינה, מטען נייד יעזור לכם להישאר בעניינים.
  1. ציוד לבישול בתנאי שטח – מתכננים לארגן ארוחה בחוץ? אתם חייבים להצטייד בכל מה שנחוץ לצורך בישול. בין אם מדובר במנגל, כלי אוכל או פותחן. 
  1. ערכת קפה – חובבי קפה יודעים שאין טעים יותר מקפה במהלך קמפינג. ודאו שלא שכחתם לארוז את הרכיבים לקפה המושלם.
  1. וכמובן, כל מה שעושה לכם כיף – השאירו זמן לפעילויות מגבשות, עם משחקי קופסה ומשחקי כדור לגדולים ולקטנים.

Leave a Comment