Posted on: פברואר 20, 2023 Posted by: admin Comments: 0
מטוס באוויר

חלק מהנופשים נהנים לתכנן את החופשה הבאה שנה מראש, ואחרים מוצאים את עצמם מחפשים יעדים רגע לפני ההמראה. אם גם אתם מאמינים שאפשר להיות ספונטניים לגבי הטיסה הבאה, כך תעשו את זה נכון

חוף ים
יש מגוון יעדים אטרקטיביים במיוחד כאשר מדובר בדילים לחו"ל בדקה ה-90.

אין דבר מהנה יותר מאשר להזמין כרטיס טיסה לחו"ל. יש מי שימהרו לבחור ביעד חמים של בטן-גב, יש מי שירצו לחרוש את אירופה ויש מי שיחפשו ביעד רחוק ואקזוטי. אבל האם אפשר לעשות את כל זה גם כשמזמינים דיל של הרגע האחרון? לא תמיד פשוט למצוא דילים לחול דקה 90, אבל אם החלטתם ללכת על זה – אלה הטיפים שלנו להצליח ליהנות מכל רגע:

  1. בחנו את האופציה של הזמנת חבילות – העלות של חבילות נופש יכולה להיות משתלמת יותר מאשר הזמנת טיסה ולינה בנפרד. בדקו אתרי תיירות שמציעים חבילות כאלה, כמו למשל שופרסל טרוול. 
  2. התאמנו על כישורי האריזה שלכם – דילים לחול דקה 90 במחיר משתלם, עשויים להגיע עם כבודת יד בלבד. כדי להימנע מתשלומים גבוהים על הוספת מזוודה, מומלץ לבחור היטב את הפריטים שתארזו ולארגן בהתאם את הטרולי שלכם.
  3. בדקו שדות תעופה שונים – בחלק מהיעדים ישנם כמה שדות תעופה, והטיסות לשדות הקטנים יותר עשויות להיות זולות יותר מאשר הטיסות לשדות המוכרים והגדולים. אם המרחק בין השדות לא קריטי עבורכם, כדאי לבחון את האפשרות הזו. פתרון נוסף הוא לנחות בשדה אחד ולהמריא משדה אחר. 
  4. בדקו ערים סמוכות – אפשרות נוספת ליהנות מדיל משתלם היא על ידי נחיתה בעיר שסמוכה ליעד רציתם להגיע אליו, והתניידות באמצעות רכבת.
  5. שחקו עם אפשרויות ההמראה והנחיתה – אתם רוצים להספיק לעבור בין כמה יעדים במהלך אותו טיול? נסו לנחות ביעד אחד ולהמריא לישראל מיעד אחר שקרוב אליו, כדי לקבל מועדים נוספים שיכולים אולי להתאים לכם. שופרסל טרוול מציע את האפשרות הזו.
  6. עקבו אחרי דילים של חברות התעופה – ניתן גם לגלוש לאתרים של חברות התעופה עצמן, לעקוב אחרי עמודי הפייסבוק שלהן וכדומה.

Leave a Comment