Posted on: ינואר 21, 2018 Posted by: admin Comments: 0
מטוס ממריא

אם בעבר טיסה לחו"ל הייתה אירוע יוצא דופן הרי שכיום הישראלים טסים לחו"ל יותר ויותר. לא משנה אם הטיסות שלכם נובעות מרצון לראות עולם, ביקורים משפחתיים או פגישות עבודה- נקודות טיסה יעשו את הנסיעה משתלמת יותר.

 

בדקנו עבורכם באיזו חברה מקבלים את נקודות הטיסה המשתלמות ביותר.

היא רק רוצה לטוס

דיילת אוויר
דיילות האוויר איתכם בכל מצב

בשנים האחרונות נדמה שהישראלים רק רוצים לעלות על מטוס ולעוף מכאן כמה שיותר מהר. אפליקציות לנסיעות וטיסות לואו-קוסט מאפשרים למצוא דילים שונים במחירים משתלמים והישראלים מתנפלים על האפשרויות האלה וטסים לכל העולם- רק כדי לחזור ולספר לחבר'ה.

גם אחרי ההוזלות וההנחות השונות, מחירי הטיסות עדיין לא זולים כל כך וכל אחד היה רוצה למצוא את הדרך לחסוך בהוצאות. אחת הדרכים לעשות זאת היא מועדון הנוסע המתמיד שמציעות החברות השונות. בדקנו עבורכם איזו חברה מציעה את הנקודות טיסה המשתלמות ביותר.

מהו מועדון הנוסע המתמיד?

מועדון הנוסע המתמיד הוא מועדון לקוחות אותו מפעילה חברת תעופה כדי לטפח את הקשר עם נוסעיה. העיקרון המנחה את המועדונים הללו הוא שבעבור טיסות שמקיים הנוסע בחברה נצברות עבורו נקודות טיסה אותן הוא יוכל לממש להנפקת כרטיס טיסה בחינם, רכישת כרטיס בהנחה או שדרוג למחלקה גבוהה יותר.

למעשה קיימים ארבעה מועדונים הרלוונטיים במיוחד לקהל הישראלי: נקודות באל על, וואן וורלד, סקיי טים וסטאר אליאנס. השוואה בין המועדונים השונים מסובכת מאוד כיוון שכל מועדון מציע צבירת נקודות ומימוש שונים.

הכי בבית בעולם
הכי בבית בעולם

בריתות

אחד השיקולים אותם יש להביא בחשבון בבחירת מועדון היא נושא הבריתות. חברות התעופה השונות מקיימות בריתות ביניהן מה שעשוי לסייע לכם לממש את הנקודות טיסה במספר חברות. מהבחינה הזאת חברת אל על משתלמת פחות כיוון שהחברות הזרות לא משתפות אותה בברית ולמעשה משאירות אותה לבד.

 

צבירה

חשוב לשים לב גם לשיטת הצבירה. האם צבירת הנקודות טיסה נובעת ממספר הטיסות שלכם, ממספר הקילומטרים שטסתם ואולי גם ממחיר המלון שהזמנתם. הצבירה משתנה מחברה לחברה וכדאי לשים לב מהו אופן הצבירה המשתלם ביותר עבורכם.

טיסה

אולי עדיף להצטרף לכל המועדונים?

אפשרות נוספת היא להצטרף לכל המועדונים ולצבור נקודות במספר חברות. הבעיה בצבירה כללית היא שאתם לא תצברו כמות גדולה מספיק של נקודות כדי לממש אותן לכדי משהו משתלם. כדי להצליח לממש את הנקודות שתצברו לכלל טיסה או הנחה משתלמת כדאי להתמיד במועדון מסוים.

בכל זאת ככל הנראה לקהל הישראלי מועדון הנוסע המתמיד של אל על יהיה המשלתם ביותר, באלעל ניתן לצבור נקודות טיסה וממשם בכרטיסי טיסה חינמיים, עבור נוסעים המשתמשים בשירותי אלעל באופן קבוע יהנו משדרוגים וכרטיסים בחינם.

הצטרפות למספר מועדונים תשתלם לכם רק אם אתם טסים המון. אם למשל אתם אנשי עסקים ונוסעים בטיסות קצרות ובטיסות ארוכות תוכלו להצטרף לשני מועדונים שונים, אחד כזה המשתלם יותר בטיסות הקצרות ואחד לארוכות. פעמים רבות גם בתוך אותו מועדון לא ניתן להשתמש בנקודות שנצברו בטיסות קצרות לטיסות ארוכות ולהפך, לכן במקרה מעין זה הצטרפות לשני מועדונים יכולה להיות אפשרות טובה יותר.

 

Leave a Comment