Posted on: יולי 20, 2021 Posted by: admin Comments: 0
אוהל

טיול מוצלח מתחיל ומסתיים באוהל איכותי. אם גם אתם מחפשים אוהל שיתאים להרכב ולדרישות שלכם, איתרנו מספר חנויות שיאפשרו לכם להתארגן לטיול הבא – בלי לצאת מהבית

אתם מסיימים יום ארוך של ניווטים והליכות, ואין דבר שהייתם שמחים יותר מאשר לעצור ולהניח את הראש. אוהל נעים ומרווח הוא בדיוק הפתרון שחשבתם אליו, שאלא שאז מתברר שהאוהל שרכשתם לא בדיוק עושה את העבודה. הוא צפוף ולא מאוורר, או שאולי אתם בכלל מתקשים לפתוח ולהקים אותו. מה עושים?

כדי להימנע מבעיות נפוצות כאלה, צריך לקנות אוהל מ"בית טוב". בחרנו מספר חנויות שבהן תוכלו להיחשף למגוון סוגי אוהלים, ולבחור לעצמכם אוהל מושלם ללא מאמץ.

לקמפינג הבאה תגיעו מצויידים
  • דקטלון – באתר של רשת דקטלון תוכלו להצטייד לטיול הקרוב שלכם מכל הבחינות. מחפשים אוהל לזוג, למשפחה או לקבוצת חברים? בקטגוריית האוהלים תמצאו אוהל שיעשה את העבודה. דקטלון מציעים אוהל מחנאות, אוהל קמפינג וכמובן גם אוהל פתיחה מהירה, בחלוקה לפי כמות האנשים ובהתאמה מושלמת לכל טיול. ואם אתם זקוקים גם לאביזרים נוספים עבור האוהל שלכם, דקטלון יאפשרו לכם להתארגן על כל מה שחיפשתם בלי שום בעיה. 
  • אייס – אוהל, כסאות קמפינג, מזרן מתנפח ועוד, יחכו לכם בקטגוריית הקמפינג של אייס. עם אפשרות סינון לפי כמות אנשים, מותג, חומר ומחיר.
  • ריקושט – ריקושט מתמחים בעולם המחנאות והטיולים, ובאתר שלהם תמצאו תרמילי שטח, הלבשה והנעלה לטיולים, פנסי ראש, מוצרי ניווט, וכמובן גם אוהלים לכל מטרה ולכל הרכב של משתתפים. 
  • חגור שופס חגור היא חנות אונליין שניתן להצטייד בה בכל מה שנחוץ לטיול קמפינג. החל מנעליים, דרך תאורה ועד לאוהלים. באתר תוכלו לקנות אוהל משפחתי גדול של כמה מהמותגים המובילים בתחום, עם פתרונות כמו מרפסת, חלוקה פנימית, כיסויים נגד גשם ונגד יתושים וכדומה.
  • למטייל – טיול משפחתי רגוע ושליו או אולי טיול מחנאות בתנאים קשים? ללא קשר לסוג הטיול שאתם יוצאים אליו, ברשת למטייל יעזרו לכם למצוא אוהל מושלם. עם הקמה נוחה, שהות נעימה והתאמה למגוון תנאי מזג אוויר. 

Leave a Comment