Posted on: יוני 14, 2017 Posted by: admin Comments: 0
מלון, בריכה ,חו"ל

אחת הפעילויות האהובות ביותר על הישראלים היא כמובן – טיסה לחו"ל. טיולים בחו"ל הם ללא ספק תמיד חווייה מרגשת, בה ניתן לראות מקומות חדשים ויפים, להכיר תרבות חדשה, לעשות דברים שלא עשינו מעולם, ובעיקר – לצבור זכרונות חדשים שיישארו עמנו לשנים רבות.

אחד הדברים הכי כיפים בהגעה ליעד או מדינה חדשים הם מקום הלינה, בעיקר שמדובר בבתי מלון מפנקים. אז במידה ואתם בדיוק מתכננים את הטיול הבא שלכם לחו"ל, תוכלו להעזר ברשימה הבאה, אשר תפרט עבורם מספר בתי מלון מומלצים ברחבי הגלובוס:

  1. היער השחור, גרמניה – מדובר באחד האזורים היפים והקסומים שנמצאים באירופה. היער השחור מלא באטרקציות, בין היתר במזחלות גלישה על הרים, רכיבה על אופניים ועוד. לאלו מכם הרוצים להתנפק בלב הטבע הפראי, תוכלו להגיע לעיירה טרייברג, הנמצאת 10 דקות נסיעה מהיער, ובה שוכן מלון Berghotel Tannenhof. מלון זה נמצא כולו בלב חורש טבעי ונוף מרהיב. במלון תוכלו להתפנק בבריכת השחייה, חדרים מרווחים ומסעדה משובחת.
  2. כרתים ורודוס, יוון – אין ספק כי ביוון קיימים הרבה איים קטנים, אשר כל אחד מהם מהווה כיעד אופטימלי לחופשת בטן גב של ממש. שניים מבין המקומות הפופלריים ביותר ביוון הם האיים כרתים ורודוס, שהפכו לאחרונה ליעד קלאסי ומתוייר ביותר על ידי ישראלים. בכרתים ורודוס תוכלו למצוא שני בתי מלון מומלצים במיוחד לכל המשפחה, אשר יספקו לכם חופשה מפנקת במיוחד. בכרתים, תמצאו את המלון Creta Maris, שנחשב מלון "הכל כלול". המלון בנוי בסגנון יווני קלאסי יפיפייה, ומכיל מספר בריכות, חוף פרטי, מגלשות מים, ספורט ימי, חמאם טורקי, מועדון ילדים ואינספור פעילויות לכל המשפחה. כמו כן תוכלנו להנות מ6 המסעדות אשר פזורות במתחם המלון ומאופיינות כל אחת בסגנון אוכל אחר.
    למי שרוצה להרחיק קצת מהאזור ההומה בישראלים באי רודוס, יישמח להכיר את מלון Mitsis Rodos Maris, הנמצא בדרומית לעיירה המוכרת לינדוס. גם מלון זה הוא בבסיס "הכל כלול", ומלא פעילויות לכל המשפחה ומתקנים אטרקטיביים כמו בריכות, חופים פרטיים, מרגשי טניס, חדר כושר ועוד.
  3. קנקון, מקסיקו – למרחיקי הלכת, לאלו המחפשים נוף קאריבי עוצר נשימה, קנקון הוא ללא ספק היעד שלכם. בעיר קנקון תוכלו למצוא אינספור בתי מלון מומלצים, הפזורים על רצועת החוף של העיר. מרבית בתי המלון הם ברמה גבוהה במיוחד, ומציעים אירוח מפנק בבסיס "הכל כלול". אחד מתוך אינספור בתי מלון מומלצים ביותר בקנקון הינו מלון Dreams, המציע חדרים מפוארים בעלי נוף קאריבי מפתה במיוחד. בנוסף לכך, תוכלו למצוא במלון אגם פרטי עם ספורט ימי, שחייה עם דולפינים, חוף ים ועוד ועוד.
  4. פוקט, תאילנד – אין ספק כי תאילנד נחשבת כיעד קסום ואהוב במיוחד על הישראלים. החל מטבע פראי ועד לאיים קסומים – בתאילנד ניתן למצוא הכל. תוכלו למצוא בין האיים מספר רב של בתי מלון מומלצים, אך במידה ואתם מחפשים חופשת הכל כלול מושלמת ושלווה במיוחד, מומלץ ביותר להגיע למלון קלאב מד פוקט. ייחודו של המלון הוא שהמלון נחשב לאורחיו כחוויית נופש שונה במקצת, ממה שרגילים לתאילנד. כך למשל, תוכלו להנות מאוכל טוב, ריקודים, הופעות, בידור ופעילויות לא נגמרות 24/7, קורס צלילה, שיעורי גולף ואף שיעורי קרקס למעוניינים. אין ספק כי מדובר בחווייה ייחודית במיוחד.

Leave a Comment